|
Commissie
Gebruik Basiliek
Algemene voorwaarden voor het gebruik van de Basiliek
v.d.H.Willibrordus te Hulst
- Het gebruik der basiliek dient aangevraagd te worden
bij het parochiebestuur 4 maanden voor de datum van het gewenste
gebruik.
- De basiliek is niet beschikbaar op momenten dat er
parochiële vieringen zijn voorzien, d.w.z..
- Zondagochtend.
- Woensdagavond ( 19.00 - 21.00 uur )
- Eerste Vrijdag van elke maand ( 19.00 - 20.00 uur )
- Zaterdagavond ( 18.00 - 20.15 uur )
- De ochtenden en / of middagen van maandag t/m zaterdag dat er
buitengewone parochiële vieringen zijn zoals huwelijken,
huwelijksjubilea en uitvaarten.
- Het parochiebestuur behoudt het recht voor om
veranderingen aan te brengen in tarieven en regelingen zoals omschreven
. De opgestelde overeenkomst/bevestigingsbrief is eenmalig en dient
telkenmale opnieuw te worden afgesloten tegen de dan geldende tarieven.
En regelingen.
- Er worden 3 dagdelen onderscheiden :
08.00 uur tot 13.00 uur
13.00 uur tot 18.00 uur
18.00 uur tot 24.00 uur
- De gebruiker aanvaardt het gebouw en levert dit weer
op in de staat, waarin het zich bij de aanvang van de huur bevindt ,
indien extra schoonmaakkosten noodzakelijk zijn komen deze voor
rekening van de huurder.
- Tijdens de periode van gebruik is de toezichthouder
op gezag van het parochiebestuur belast met toezicht op het gebouw.
Voor dit toezicht, alsmede voor alle voorbereidende werkzaamheden kan
een extra uurvergoeding verschuldigd zijn e.e.a. afhankelijk van de
duur der werkzaamheden.
- De huurder verklaart het gebouw uitsluitend te
zullen gebruiken voor het in de overeenkomst genoemde evenement. Tevens
vrijwaart de huurder het parochiebestuur voor de schade in welke vorm
dan ook,die zij of derden mochten ondervinden als gevolg van het
gebruik van de basiliek.
- Extra voorzieningen waaronder bloem- en/of
groenversieringen , podium ,bijzondere verlichting, aparte
geluidsinstallatie, eventuele schoonmaak van de basiliek,dienen de
huurder zelf en waar nodig met tussenkomst van de dienstdoende
toezichthouder te worden getroffen. Tevens wordt het eventueel laten
(bij)stemmen van het orgel gezien als extra voorziening. Het
parochiebestuur bemiddelt als enige bij het aanwijzen van een stemmer.
- De huurder verplicht zich ertoe geen overlast te
veroorzaken voor parochiële vieringen,welke in de periode van
de huur zijn voorzien. Onder overlast wordt verstaan:
- Binnenkomende of vertrekkende koorleden, musici, technici.
- Opstellen microfoons, uitrollen kabels.
- Het eerder en/of langer dan strikt noodzakelijk opgesteld staan van
een podium ( waarmee bedoeld wordt : afbreken van het podium op de dag
der uitvoering !!!)
- Het is mogelijk dat gedurende, of kort voor de in
deze overeenkomst vastgelegde ingebruikneming een buitengewone
parochiële viering ( zie punt 2.) wordt gehouden. De huurder
verplicht zich ertoe voor het ingaan van genoemde verhuurtermijn
contact op te nemen met de toezichthouder teneinde overlast voor deze
buitengewone vieringen,welke op het moment van het opstellen van deze
overeenkomst niet konden worden voorzien,te voorkomen.
- Binnen twee weken na de genoemde uitvoering zal door
het parochiebestuur een rekening worden verstuurd. De huurder verplicht
zich om binnen 30 dagen na dagtekening van de rekening het
verschuldigde bedrag te voldoen.
- Indien de bouw van een podium noodzakelijk is, zal
dit uitsluitend worden toegestaan op een plaats die in overleg met het
parochiebestuur is vastgesteld. Voorts zal het podium worden afgebroken
en weggeruimd op de dag van en direct aansluitend op de uitvoering .
Afwijking hiervan kan uitsluitend in overleg met het parochiebestuur,
c.q. toezichthouder.
- Eventuele extra te houden ( onvoorziene) repetities
buiten de dag van verhuur dienen tijdig aangemeld te worden en zullen
apart in rekening worden gebracht.
- i.v.m.veiligheidsvoorschriften mogen de
toegangsdeuren niet op slot zijn !!!
Tarieven (vrijblijvend) ter info »
|